Diary melomelo

趣味いろいろ。

NO UMBRELLA,NO LIFE IN A RAINY DAY

c1affc01.jpg学内企業セミナーでした。

結構行きたい企業も来ていたので満足でした。
私はプレゼンは無いので気楽なものでした。


帰りに梅田の本屋に行ったんですがその間に雨がかなり降ってきました。
傘を買って帰ろうと思ったんですけど「遼君のROCKN'DIARY☆」を書いてるぐらいですから普通の傘では面白くないのでタワレコでオリジナルの傘を買って帰りました。

見た目はタワレコカラーでなかなか良いんですけど結局はビニール傘ですから下半身はビショビショです ^^;

Trackback

Comment

best dating sites | URL | 評価 5 | 2014年12月05日 15:17
I like the helpful info you provide in your articles.

I will bookmark your weblog and check again here regularly.
I am quite sure I will learn many new stuff right here!

Best of luck for the next!
Toe Pain | URL | 評価 3 | 2015年11月30日 02:55
Diets high in fat and protein are usually effective for people in losing
weight. At this time, their body temperature drops and their heart rate can decrease from 200 beats per
minute (bpm) to 10 bpm. Ill-fitting shoes may also cause pain because they tend to squeeze the foot, causing
the pressure inside the increase.

コメントする

名前
 
  絵文字
 
 
Archives
  • ライブドアブログ
Diary melomelo