Diary melomelo

趣味いろいろ。

自署

c4d1680d.jpg辞書を買いに行ってきました。スラムで育った私は電子辞書ではなく、どっしりとした紙媒体を買いました。

結局、代表入りしたのはこの2つ

ルミナス英和辞典 第2版 (函入り)

小学館プログレッシブ和英中辞典



今のところ、この二人に任せておけば、まあ安心できるかと思います。


先日、友達に薦められた時にその場のノリで買わなくて良かったです。
とんでもない辞書を薦められてました。危うくだまされるところでしたよ。

辞書を買うときは一人で行って、しっかりと吟味しないといけないですね。
ただ、複数冊選ぶ時は、買うのを決めた辞書を片方の手で持っているので、すごく疲れます。

Trackback

Comment

そかたか | 2006年07月26日 02:45
>危うくだまされるところでしたよ。
俺は高校時代に騙されましたよ。
あの、赤いやつ・・・
king of thieves cheats samsung | URL | 評価 3 | 2015年09月22日 16:27
This king of thieves kings league may sound like one extreme to the phones.
tablette tactile android | URL | 評価 2 | 2015年09月28日 06:21
Currently there are many research projects looking into various aspects
of autism. My preference is to keep all electrical lights
off and use only candles. Traces need to "cross-over" each other to complete the circuitry.
social media identity protection | URL | 評価 5 | 2016年12月02日 06:25
Valuable information. Lucky me I found your web site accidentally, and I
am shocked why this coincidence didn't came about earlier!
I bookmarked it.

コメントする

名前
URL
 
  絵文字
 
 
Archives
  • ライブドアブログ
Diary melomelo